Υποστήριξη


Η υποστήριξη των χρηστών αποτελεί προτεραιότητα για την Ergobyte. Χάρη στο εξειδικευμένο τεχνικό τμήμα και το τμήμα επικοινωνίας, είναι σε θέση να λύσει οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα άμεσα.

Επιπλέον, η υποστήριξη δεν περιορίζεται μόνο στην επίλυση προβλημάτων, αλλά αφορά και τη διαρκή ανανέωση και βελτίωση του λογισμικού. Προτεραιότητα αποτελεί η άμεση κάλυψη των αναγκών των πελατών, είτε κατόπιν δικού τους αιτήματος, είτε μετά από έρευνες που διενεργεί η εταιρεία. Η διαδικασία εντοπισμού ελλείψεων και κάλυψης αυτών εκτελείται διαρκώς ώστε να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά.

Αυτόματες ενημερώσεις

Η Ergobyte γνωρίζει καλά πως η τεχνολογία αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς. Γι’ αυτόν τον λόγο, παρακολουθεί διαρκώς τις αλλαγές στη νομοθεσία αλλά και τις τάσεις στα προγράμματα διαχείρισης ιατρείου. Φροντίζει μάλιστα να ενημερώνει και να εμπλουτίζει συνεχώς το πρόγραμμα με νέες φόρμες και λειτουργίες. Οι βελτιώσεις και οι ενημερώσεις αποτελούν μέρος της συνολικής υπηρεσίας και δεν επιφέρουν επιπλέον κόστος.

Μάλιστα, χάρη στην τεχνολογία SaaS (Software as a Service), όλες οι ενημερώσεις είναι άμεσα ορατές σε όλους τους χρήστες. Δεν απαιτείται λοιπόν η χρονοβόρα διαδικασία της ενημέρωσης λογισμικού καθώς με την είσοδό σας στο πρόγραμμα, έχετε απευθείας στη διάθεσή σας την τελευταία έκδοση του Γαληνός Office.

Τεκμηρίωση εντός της εφαρμογής

Ο οδηγός χρήσης του Γαληνός Office βρίσκεται στην διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή για την επίλυση οποιασδήποτε απορίας. Έχει σχεδιασθεί και αναπτυχθεί με τρόπο που διασφαλίζει την άμεση, γρήγορη και εύκολη πλοήγηση του χρήστη.

Τεκμηρίωση της εφαρμογής

Η τεκμηρίωση είναι διαθέσιμη μέσα από το πρόγραμμα, πατώντας το πλήκτρο F1 καθώς και στο μενού «Βοήθεια». Τέλος, σε διάφορα σημεία του προγράμματος εμφανίζονται εικονίδια σε σχήμα ερωτηματικού (?) τα οποία παραπέμπουν στο σχετικό απόσπασμα του οδηγού χρήσης.